jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 22 september 2008

Av jessica - 22 september 2008 17:20


 usch va trött jag är...å ont i huvudet...=S inte kul..idag ha jag vart uppe på ångströmsenheten...haft engelska idag...när jag kom hem diskade jag lite å de...sen har jag suttit här vid datorn å glott lite...har oxå slagit in mammas pressent som kom i brevlådan idag...så nu har jag den klar oxå...få se om hon ska få något annat litet oxå...det e så att för lönen jag får nu måste jag passa på att köpa in pressenter å julklappar till alla...för sen får jag inte mera lön sen...så måste passa på...


lite senare här ska jag över till min vän M å gratta henne...hon fyller år idag...


ikväll blir det vell att man ser på tv eller på en film om det inte blir något bra på tv:n...


nä nu måste jag gå ifrån datorn...killen ville sitta här ett tag....

 men höres å synes.....=)

Ovido - Quiz & Flashcards