jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av jessica - 3 oktober 2009 17:46

jaha så idag var det lördag idag har jag inte gjort så mkt..har vart hos killens syster å

hälsat på..sen var jag över till mamma å dem en sväng..för att mammas kille fyllde år..

igår fyllde jag år då blev man 21år...fick några prisenter å det vara ganska mkt folk här

då oxå...det vara mamma med familj som kom, å så kom killen syster å hennes bran å

så killens mamma var upp en sväng..men alla var inte här sammtidigt å det var nog tur

det för då hade vi inte fått plats..hihiGlad jaja tycket det var en lyckad dag igår...

bjöd på smörgåstårta igår det gick hem till alla..


ja som sagt idag har jag inte gjort så mkt..få se om vi kanske skulle ta å gå en sväng

till killens syster ikväll med..få se hur det blir med det..det lär väl bli att man ser på

film ikväll..föresten så en bra film igårkväll en film vi hade lånat av killens syster

"jakten på lyckan" den  var faktiskt bra...

få se va det blir för en film ikväll...

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards