jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av jessica - 29 oktober 2009 12:46

her typ nyss kommit..var hos mamma en liten sväng..nu sitter jag här med en kopp kaffe å två upptinade bullar smarigt..men tyvär är det inga hembakade bullar men dem är goda ändå..i förmiddags så satt jag å pluggade lite historia å så har jag diskat å plockat lite..snart är denna vecka slut å då är det slut på själstudierna så sen blir det att man åker upp till ångströms å sitter där igen..mn jag är ganska så stolt över mig sj det har gått riktigt bra för mig å suttit hemma å pluggat har faktist fått en hel del gjort..och hunit med lite annat oxå..ja det är väl va som hänt  idag få se om det händer mer..ikväll ska jag på träning iafl det ska bli kul..sen när man kommer hem efter träningen blir det lite duscha av sen blir det att slappa framför tv:n i soffan...få se om jag sätter mig här å pluggar lite  till sen...

imorgon ska killen å jag upp till granbyn ånge å handla lite..killen ska hanla bla vinterskor till sonen å lite annat..få se om en annan hittar något å handla oxå..få se om amn kanske hanlar in lite mat oxå då man ändå är i farten med å handlar.. Ååå helgen som kommer harman många saker inplanerad lite födelsedagar å de men få se o9m jag skriver mer om det fter helgen eller under helgens gång...


nää va skaman ta å hitta på nu då???

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards