jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av jessica - 8 oktober 2009 17:37

nu ska jag snart iväg på träning..en börjar kvart över sex..det ska bli skit kul..

idag har jag vart uppe å pluggat å idag hade jag min första religion lektion det

gick jätte bra..läraren pratde helalektionen..sen gicka han igenom lite saker med

mig som de andra redan hade gått igenom å gjort..så det blir lite läsning att göra till

nästa gång..sen har jag gjort historia idag med...vid elva tiden blev jag bjuden på fika

av brosan..det var trevligt..sen efter det gick jag  å min vän M å tittade lite på kläder

på ett ställe är de hade utförsäljning..jag hittade några tröjor som jag köpte å så köpte

jag en cana skjorta till killen..den blev han nöjd med..ja sen eftre det blev det lite mer plugga

innan det var dags att gå å ta bussen hem..sen när jag  kom hem så tog jag å diskade lite å sen

blev det att laga lite mat..sen har jag inte gjort så mkt mera idag..


nää nu ska jag ta å förbereda mig för träningen byta om till träningskläderna...

sen när man kommer hem så blir det en snabb dusch å sen skulle jag tro att det

bli å slappa lite i soffan framför tv:n...

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards