jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av jessica - 19 oktober 2009 13:25

usch va jag tycker denna dag har gått långsamt..har var hemma hela dagen annars brukar jag nästan alltid gå till mamma en sväng på måndagar eftersom att jag inte åker upp å pluggar på måndagar..men  idag gjorde jag inte det..har var hemma å plockat å städat lite håller även på att tvättar lite..tänkte snart ta  å dammsuga golven å skura dem..sen om ett tag blir det väl att ta å gå ner å se om tvättmaskinen är klar..men en är nog inte klar än på ett tag den tar sin tid gör den..sen har jag suttit å skrivit engelska glosor en omgång måste sätta mig ner sen å skriva dem fler gånger..ikväll är det träning oxå få se om jag går på den eller om jag går ner till vårtlilla gum istället få se hur jag gör..annars ikvälllär det bli att man bara sitter å slappa framför tv:n skulle jag tro..hmm jaa så mkt mer har jag väl inte hunit med än idag..


nää om man skulle ta fram dammsugaren nu då...

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards