jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av jessica - 14 oktober 2009 19:21

sitter i sängen med datorn i knät..är så himla trööööt skulle nästan kunna somna här å nu..har försökt läst lite religion men har inte gått så är jätte bra..idag har jag vat uppe å pluggat även igår var jag upp å pluggade..idag har jag pluggat lite matte å så har jag haft engelsk idag..tänkte se å försöka göra ett matteprov imorgon eller fredag få se om et blir så..men det vore skit bra om jag gjorde det..så att jag kommer någe vart i matten..när jag kom hem så diskade jag å så gjorde jag mat..eller jag slängde in strips å köttbullar i ugnen enkelt å bra..sen kom killens mamma upp å drack lite kaffe med oss..sen har jag nog inte gjort så mkt idag..ska sägtta mig å se på det okända sen kl 20:00 på tv 4 plus...sen får jag se om jag ser på riskförlosningar på tv4 fakta  kl 21:10 få se hur det blir eller om här på någon film å ser på...sen blir det nog sängen skulle jag tro har en känsla att jag kommer somna ganska så bra ikväll...vi  var även  över en sväng till killens syster en sväng förut å drack lite kaffe där....nää nu ska jag se va jag ska hitta på innan kl blir åtta...funderar på om jag sak gå titta på ett par vinterskor å se om jag ska ta å beställa dem behöver nämligen vinterskor...

Av jessica - 14 oktober 2009 19:21

sitter i sängen med datorn i knät..är så himla trööööt skulle nästan kunna somna här å nu..har försökt läst lite religion men har inte gått så är jätte bra..idag har jag vat uppe å pluggat även igår var jag upp å pluggade..idag har jag pluggat lite matte å så har jag haft engelsk idag..tänkte se å försöka göra ett matteprov imorgon eller fredag få se om et blir så..men det vore skit bra om jag gjorde det..så att jag kommer någe vart i matten..när jag kom hem så diskade jag å så gjorde jag mat..eller jag slängde in strips å köttbullar i ugnen enkelt å bra..sen kom killens mamma upp å drack lite kaffe med oss..sen har jag nog inte gjort så mkt idag..ska sägtta mig å se på det okända sen kl 20:00 på tv 4 plus...sen får jag se om jag ser på riskförlosningar på tv4 fakta  kl 21:10 få se hur det blir eller om här på någon film å ser på...sen blir det nog sängen skulle jag tro har en känsla att jag kommer somna ganska så bra ikväll...vi  var även  över en sväng till killens syster en sväng förut å drack lite kaffe där....nää nu ska jag se va jag ska hitta på innan kl blir åtta...funderar på om jag sak gå titta på ett par vinterskor å se om jag ska ta å beställa dem behöver nämligen vinterskor...

Av jessica - 14 oktober 2009 19:21

sitter i sängen med datorn i knät..är så himla trööööt skulle nästan kunna somna här å nu..har försökt läst lite religion men har inte gått så är jätte bra..idag har jag vat uppe å pluggat även igår var jag upp å pluggade..idag har jag pluggat lite matte å så har jag haft engelsk idag..tänkte se å försöka göra ett matteprov imorgon eller fredag få se om et blir så..men det vore skit bra om jag gjorde det..så att jag kommer någe vart i matten..när jag kom hem så diskade jag å så gjorde jag mat..eller jag slängde in strips å köttbullar i ugnen enkelt å bra..sen kom killens mamma upp å drack lite kaffe med oss..sen har jag nog inte gjort så mkt idag..ska sägtta mig å se på det okända sen kl 20:00 på tv 4 plus...sen får jag se om jag ser på riskförlosningar på tv4 fakta  kl 21:10 få se hur det blir eller om här på någon film å ser på...sen blir det nog sängen skulle jag tro har en känsla att jag kommer somna ganska så bra ikväll...vi  var även  över en sväng till killens syster en sväng förut å drack lite kaffe där....nää nu ska jag se va jag ska hitta på innan kl blir åtta...funderar på om jag sak gå titta på ett par vinterskor å se om jag ska ta å beställa dem behöver nämligen vinterskor...

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards