jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 1 februari 2009

Av jessica - 1 februari 2009 13:12


 nu har man diskat upp disken så nu ser det bättre ut i köket...å så är det snart slut på helgen då...imorgon är det måndag å då ska jag upp till ånge å plugga...blir vell att man räknar lite matte imorgon å så ta med sig lite annat man kan jobba med...

så va har  man gjort i helgen då...ärligt inte mkt alls..bara vart hemma typ...i lördags var vi  i fränsta å handlade hem lite mat..å så var vi in på erikshjälpen å titta  lite,men fans inget roligt å handla..men hittade en sak som jag köpte in något som vi behövde ha..driksglass...hittade tio stycken för 52kr....det var ju ett litet fynd de...å idag har jag inte gjort mkt alls..var ute en snabbis förut men inge länge alls det var så kalt ute idag...å så som sakt har jag diskat....killen är på jobbet just nu å skruvar lite med en kompis...jag är hemma med sonen hans....sonen fick nys en kompis hit som han kan leka med en stund...det tyckte nog han var kul...

ikväll blir det vell att man se på någobn film skulle jag tro...om det inte finns något bar å se på tv:n förstås...men det brukar kunna va dåligt med det..


nä nu finns det inget mer att skriva nu....

Ovido - Quiz & Flashcards