jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av jessica - 4 februari 2009 15:28


 jaha så har en hel vecka till snart gått...å kalt har det varit..har inte alls vart kul å varit ute...Å nu snöar det oxå...usch vill ha sommar å varmt nu...

så iadg har man vart uppe å pluggat..ha vart de hela vackan hittills...men utan min vän M för hon har vart hemma med sjuka barn å sjuk själv...det ha vart lite  trist..hoppas barnen å hon blir frisk så att hon kan åka med upp på måndag...har saknat henne....

idag var jag in på biblioteket å lånade lite nya böcker till killen som jag lovat jag skulle göra...hoppas han blir nöjd med det jag lånat...men de tror jag det brukar han bli så...

nu snart sak jag ställa mig å diska upp disken som är...sen blir det vell å göra lite mat...efter det ska jag se om jag orkar sätta mig å plugga lite..usch har lite ont i huvudet hoppas det inte blir vere...


ja i måndags var jag en till som jag känner på kombispining...det var kul faktist...ska gå nästa måndag oxå...men då ska jag gå själv..för hon jag gick med i måndags kunde inte gå nästa måndag...men det ska nog gå bra ändå å bli lika kul ändå...men det var en pers va de...har nästan fortfarande lite träningsvärk i benen....


nä nu ska jag gå å diska.....

Ovido - Quiz & Flashcards