jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av jessica - 11 februari 2009 17:47


hmm...va sur jag blir när saker inte finns inne på lager när man vill ha det..tänkte bestäla några sjalar...men ingen av dem fans inne på lager för tillfälet...fy va sur jag blev..

ja så iad har man vart uppe i ånge å pluggat..det gick ganska så bra..men blev lite trött mot slutet av tiden som jag var där..

när jag kom hem gjorde jag lite mat å efter sen jag hade ätit så plockade jag lite i köket å så la jag in rentvätten som låg tvätt korgen...

jag tänkte se om jag skulle ta å ränsa i garderoben i kväll istället om jag hinner före åtta för då ska jag se på det okända...tänkte hinna ta mig ett bad innan dess oxå...så funderar jag på å göra lite engelska eller måste det nästan...om vi nu skulle ha ett test på det vi fick som glosor..


nä nu orkar jag inte skriva mer....

Ovido - Quiz & Flashcards