jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av jessica - 19 februari 2009 18:35


 jaha så idag har man vart uppe i ånge å pluggat...

 när jag kom hem från ånge,så tinade jag fram köttfärs..medans den tinades upp i mikron så diskade jag upp disken som var å plockade lite på bänkarna i köket...sen när färsen var upptinad så blev det till å göra mat...blev köttfärsås å spagetti till middag...efter sen vi hadde ätit for vi till fränst å tankade bilen å handlade hem lite skaer vi behövde ha hem...när vi kom hem från fränsta så packade vi in varorba i skåpen å de...sen gick vi över till killens syster å drack lite kaffe...när vi kom hem därifrån satt jag mig å pluggade lite...men det var vell inte så mkt...sen har jag inte gjort så mkt mera idag....ikväll kl 20:00 blir det ghostwhisper jiiipiii...se om jag å killen ska sätta oss å se på det sista avsnitet ´på första skivan av lilla huset på prärien sesong 4 som kom igår,som killen hade beställt...det är också en jätte bra serie...


imorgon blir det inget åka upp till ånge å plugga...ska åka å vara på vårdecentralen kl 09:45 imorgon förmidag..ska träffa en läkare då..så få vell se om man tar å pluggar lite hemma istället om man får någon ork å lust att göra det...man skulle igentligen passa på att städda lite här hemma imorgon när man ändå blir hemma typ hela gadagen nästan...


nä nu ska jag gå å se om vi skulle hä på lilla huset på prärien....

Ovido - Quiz & Flashcards