jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av jessica - 3 mars 2010 18:43

jaa då har snat denna vecka gått å inte tycker ja det har hänt någe specielt hmm..jaja...hmm ja vad har hänt i vekcan..i måndags var jag upp till ånge å handlade prisenter till killens syster som fyller på fredag då träffa jag oxå min vän S så vi åt lite lunch tilsammans å pratade lite skit det var trevligt..sen har jag vart uppe å pluggat idag å igår,idag gjorde jag engelskaprov å det gick galant jag klarade de..så det är jag glad över  skönt å ha det avklarat...imorgon ska jag upp till ånge i några ärende tror jag hoppar över pluggning imorgon,kommer även göra de på fredag då ska jag göra lite annat sedan ska jag till mamma å dricka lite kaffe...jaa så har väl min vecka sett ut änsålänge...


nästa vecka är det sportlov..å då bär det upp till härnösand några dagar för min del..ska hälsa på en vän som bor där å hennes lilla tös,det ska bli väldigt kul å trevligt..får hoppas vi hitta på lite kult att göra de dagar jag är där...men det lär vi nog göra skulle jag tro...hhihi  

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards