jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av jessica - 11 mars 2010 16:44

hmm inte har man fått mkt gjort iag häller typiskt...jaja få se om man kan få lite mer gjort imorgon då..imorgon ska vi iväg å handla lite i ånge blir lite storhandling..fick lite pluggning gjort idag men inte mkt..hoppas jag säger till å få mer sådant gjort imorgon oxå...var över en sväng å drack lite kaffe hos några jag känner idag å pratade lite..sen när jag kom hem därifrån så blev det till å böraja med maten då man kom hem..jaa så mkt mer har inte hänt idag..ikväll ska vi se på sveriges värsta bilförare..


igår var mamma å de yngsta småsyskonen över en sväng åhälsde på lite..det var trevligt å kul..igår skickade jag in anmälan för sommarvik så hoppas man får jobb till sommaren..vill jobba lite..annars hände de inte så mkt igår häler..


å snart är det helg å då vet jag inte alls va jag ska hitta på man blir väl bara hemma skulle jag tro..men förra helgen på fredagen var jag på 30 års fest hos killens syster som fylde å det var skit kult å trevligt var där ett antal timmar..dagen efter var man lite trött men måde bra utöver det var skönt de..


jaa undra va man ska hitta på nu då...hmm

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards