jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av jessica - 19 mars 2010 08:36

sitter å väntar på att mamma ska dyka upp,hon tänkte komma över på lite kaffe..det ska bli trevligt..jaa som ni nog märker tänkte jag stanna hemma idag..hoppas jag får lite plugga gjort hemma jag måste få de..igår var jag inte häller upp påångströms å pluggade,var nämligen barnvakt åt mina småsyskon för att mamma skulle iväg å göra en grej..jaha å idag är det fredag så snart är det helg å va man ska hitta på under helgen har jag inte den blekaste anninng om..lär nog bara bli hemma..killens jänta kommer idag å ska vara här hos oss i helgen sen på söndag kommer han son oxå...se om kanske kan hitta på något med lilljänta kanske..man får väl se va som händer under helgen..


nää nu ska jag hitta något medans jag väntar på att mamma ska komma..kanske förbereda kaffet...=)

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards