jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av jessica - 5 mars 2010 13:43

fredag idag då..på fömidagen gjorde jag en prominad till mamma å drack lite kaffe..sen när jag kom hem därifrån så plockade jag lite hemma å dammsög å skurade golven håller även på att tvättar lite har andra maskinen igång nu...jaa..


ikväll ska man på 30 års fest hos killens syster som fyller idag..ska även över dit å fika lite smörgåstårta å kaffe å ge henne hennes paket när killen kommer hem från jobbet sådär vid tre...sen när man vart där å fika blir det väl till å gå hem å förbereda sig för kvällen..hoppas det kommer bli kul å trevligt,men det lär det säkert bli..ska även ha med mig min kamera så jag kan knäppa kort under kväll se om man får några bra bilder...


nää nu ska jag försöka hitta på något medans jag väntar på att killen ska sluta jobbet..hmm kanske skulle ta å gå ner till tvättstugan å se om maskinen är klar..

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards