jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 28 mars 2010

Av jessica - 28 mars 2010 14:06

igår var jag på liten fest hos mamma det var trevligt å kul..det var lite folk..vi drack lite pratde lysnade på musik å de jätte trevligt å trevligt folk oxå..  

Ååå är  ingen bakis alls idag mår jätte bra det käns skönt de..idag har jag inte gjort så mkt vart hos älsklingens syster å druckit kaffe  å pratat lite å så har älsklingen å jag vart iu fränsta å handlat lite..senare blir det lite mat blir mat från pizzerian idag Mmmm va gott dagen efter...hihihi..jaa lär väl inte göra så mkt mer idag skulle jag tro lär väl bara ta det lungt...


imorgon är det måndag igen å en ny vecka..då blir det att åka upp till ångsrtöms å plugga,men inte imorgon då är det självstudier å då pluggar jag hemmma å imorgon måste jag säga till å få lite gjort..få se om mamma kommer över på lite kaffe imorgon oxå hoppas hoppas de alltid trevligt när hon kommer på kaffe..


nää nu ska man se om man kan hitta på någet att göra...

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards