jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av jessica - 4 augusti 2009 10:27


 hmm...ja nuär man ledig i tre dagar...få se om man kan gör någon nytta hemma då..har suttit med bonnierstrafikskola nu på morgon satt med det igår oxå..det har gott hyfsat bra tycker jag..ska försöka sitta med det lite varje dag...jag måste försöka börja plugga lite oxå med lite saker jag skulle göra under sommaren innan jag börjar uppe på ångströmsenheten igen...


ska försöka  å tvätta några maskiner tvätt idag å så måste jag diska igen det är då alltid disk...se om man orkar å dammsuga å skura golven oxå annars kan jag ta det någon annan dag kanske...funderar på om jag skulle byta gardiner i köket å sovrummet kanske..få se om det blir av...  man kan ju ta skerna på olika dagar är ju ändå ledig i tre dagar nu så måste väl ha lite å göra...


sen ska jag jobba kväll på fredag igen å så ska jag jobba den tionde sen har jag inget mer jobb kvar..är bara å hoppasde kommer ringa något under hösten å vintern ifal det är någon som blir sjuk eller så....hoppas verklig att de gör de...


nä nu ska jag gå ner till tvättstugan å laddsa en maskin tvätt...

Ovido - Quiz & Flashcards