jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av jessica - 26 augusti 2009 15:13


usch..är trött har ont i huvudet blä..gjorde engelskaprov idag men det gick inte riktigt som jag ville..var två grejer jag blev tvungen att göra om..

sitter å är hungrig och väntar på att killen ska komma hem han skulle bli sen idag efter jobbet..så väntar på att han ska komma hem så det kan bli någon mat sen..men har inte en blekaste aning va jag ska göra för mat...

när jag kom hem från ångströms så diskade jag upp den lilla disk som var har vikit tvätt å plockat lite..det lär nog inte bli så mkt mer gjort idag skulle jag tro..få se om jag kanske ska sätta mig å plugga lite engelska sen om jag orkar vill säga..


nää nu ska jag se om killen kommer hem snart...

Av jessica - 26 augusti 2009 07:00


har kört lite träningsövningar nu på morgon innan frukosten som jag sitter å äter nu..sen blir det å gör sig i ordning så man blir klar itid så att man inte missar bussen..jaa finns väl igentligen inte så mkt att skriva om just nu..nää nu ska jag ta å äta upp frkosten å fördriva tiden lite...

Ovido - Quiz & Flashcards