jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av jessica - 11 augusti 2009 13:40


usch va tiden går långsamt..hm inte tycker jag att jag fått mkt gjort idag häller..min vän M var över på lite kaffe förut med dottern hennes sonen hade hon lämnat på dagis...det var trevligt att hon kom vi satt å prata lite å de..eftersen hon hade gått så plockade jag lite här hemma inte mkt då men lite iafl..få se om jag dammsuger golven här sen...


igår jobbade jag sista kvällen som jag hade...så nu ärdet inget mer jobb..på måndga börjar jag å pluggar igen...hmm det käns ganska så bra..borde sätta mig å plugga lite..kanske skulle göra det här sen om jag orkar men jag borde värkligen ta mig ork att göa det...


hmm nä allt käns så tråkit för tillfället..inte vet jag va jag ska göra för mat  häller..få se om jag kommer på något..nää nu måste jag se om jag kan komma på något vätit att göra...


Ovido - Quiz & Flashcards