jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av jessica - 16 augusti 2009 14:24


har suttit å pluggat lite engelska,få se om jag ska plugga lite till sen...var ute å gick en prominad förut,blev en idag med samma runda som i går johannisberg runt..med samma sälskp som igårm med,killen och killens lillebror..vi skulle kanske gå imorgon oxå,men vet inte om jag följer med då..har fått två värsta blåserna på mina tår..det gjorde skit ont när jag var ute å gick idag..får nog vänta till blåserna försviner innan jag kan gå fler runder..får ta mig ett träningspass hemma istället medans de är ute å går kanske...nu har killen kommit hem från jobbet,han var där för att se om han hittade matrial till ett par hyllor som en polare till honom skulle ha....så nu ska jag se om vi ska hitta på någon mat snart..börjar bli hungrig..


få se va man ska hitta på...=)

Ovido - Quiz & Flashcards