jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av jessica - 25 augusti 2009 19:38


har precis suttit å tryckt i mig en havreboll till en kopp kaffe mums..sen har jag suttit å läst lite bloggar..satt oxå å pluggade engelska förut..ska göra engelskaprov imorgon får hoppas det kommer gå bra..

var uppe på ångströms å pluggade det blev mest engelska idag,men blev lite matte på slutet oxå..när jag kom hem blev det middag..hade fått paket från halens som jag hade bestält..kul lite nya klädder men det var ett kläddersplagg  som inte var med som skulle komma början av oktoberjust typiskt...men men så kan det vara ibland...ja de är väl typ va som hänt idag..sen har jag väl suttit vid datorn resten av kvällen..hm tror jag håller på att bli datorberoende hm kanske inte så bar...=sjaja


nää nu ska jag se va man ska göra...blir film här sen få se va det blir för en film...

Ovido - Quiz & Flashcards