jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av jessica - 9 augusti 2009 20:31


så var helgen slut då..jaa vad har man gjort i helgen då inte så där jätte mkt..igår blev jag å killen å killens dotter överbjudna på tårta hos min vän M å hennes karl..deras dotter fyllde nämligen år..så vi blev där en stund på kvällen..idag har jag inte gjort så mkt..vart ute lite medans det var fint sedan framåt eftermiddagen blev det regn..har även bakat en paj idag den blev sådär...sen har det inte hänt så mkt mer under helgen...

imorgon är det måndag igen å en ny vecka..imorgon ska jag jobba sista dagen för sommaren...sen blir det plugga av är inte långt kvar innan man börjar....sen får man väl se vad som mer händer i veckan..


nää  nu ska jag försöka titta på filmen som vi har hett på..men det verkar inte vara en bra...hmm

Ovido - Quiz & Flashcards