jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av jessica - 6 augusti 2009 15:58


usch va varmt...men man ska väl inte klaga nu när solen är frame...iadag har jag vart hos mamma å druckit lite kaffe..å så tästade jag lite kläder som hon hade fått av någon som hon inte kunde ha...det var lite å jag kunde ha det mesta,men det var lite jag kastade bort för att det var slitet å de..annars var det fina klädder..Å när jag var hos mamma så körde jag lite bil där på deras går det gick sådär..sen har jag nog inte gjoer så mkt..blev hos mamma ganska så länge så blev inte så mkt gjoer hemma som jag hade tänkt mig..men men få försöka vara hemma imorgon å städa lite å de..måste nästan ta golven snart..borde göra det imorgon..kanske kan se om mamma kan komma över tillmig imorgon å dricka lite kaffe..på förmiddagen kanske..för måste säga till å få något gjort hemma altså..


nä nu tror jag att jag ska koka lite kaffe å gå ut å sätta mig å dricka lite...

Ovido - Quiz & Flashcards