jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av jessica - 31 augusti 2009 17:13


ja så idag har man vart hos tandläkaren..det gick bra de inga hål i några tänder sköööönt..sen efter tandläkarbesöket så gick jag å hällsade på mamma hon ville ha hjälp å krusa håret så jag gjore de å så blev det lite kaffe..krusade även lillsyrans hår för att hon ville de..sen målade jag hennes naglar med ett av de nya nagellaken som jag köpte innan jag skulle till tandläkaren..det blev hon glad över..sen kom min moster över en kort sväng sen när hon åkte så åkte jag med  henne hem så slapp gå hem skönt..sen när jag väl kom hem så satt jag mig å plugga lite engelska har typ inte gjort så mkt annat sen jag kom hem..men det blev en liten paus när det var dags att fixa maten å äta sen  var vi ner  å gratta killens mamma som fyller idag...ja mkt mer har väl inte hänt idag...ska iväg på träning sen ett styrkepass....


nää nu sak jag ta å pluggalite till...

Ovido - Quiz & Flashcards