jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av jessica - 15 augusti 2009 19:03


snart slut på denna helg,inte har jag gjort något specielt häler typ bara vart hemma..idag var jag,killen och killens lillebror ute å gick en prominad det var skönt..sen här förut gick jag på kiosken å köpte lite smågodis å snus till killen..fick sälskapav killens syster till kiosken..lär nog inte hända så mkt imorgon häler skulle jag tro..på måndag börjar jag å pluggar igen,få se hur det kommer att gå,men förhoppningsvis kommerdet gå bra..kamske kommer vara lite ringrostig i början eftersom man var ledig ett  tag nu annars tror jag att det kommer gå bra...sen får man  väl se om det händer mer till veckan...här senare ska vi se på film få se om vi ska se på mirros dem filmen är bra den...


nä nu ska jag ta  å glo lite på nätet sen ska jag se om jag hittar på annat att göra....

Ovido - Quiz & Flashcards