jessie gustavssons blogg

Alla inlägg under augusti 2009

Av jessica - 22 augusti 2009 18:33


sitter här vid datorn å har precis kommit upp ur duschen..ska snart fixa till mig klä på mig å de..ska ut ikväll ska bli kul..idag har jag vart med killens syster å hennes barn å så  hade jag killens barn med mig på lite festligheter som de har vid ett ställe i byn jag bor i..va några få stond å gratsis hoppborg å godisregn för barnen..det är dit jag ska ikväll igen med killens syster..det är öltelt å de..å så ska en grupp som heter hepp star uppträda där..lär väl kankse skriva mer om det i något inlägg imorgon om jag inte blir allt för bakis..hihihi..=)=)=) förhoppningsvis så ska jag väl inte bli de..


nä nu ska jag gå å klä på mig lite klädder  sitter bara i badroken justnu..

Av jessica - 21 augusti 2009 18:42


hm..trött å sugen på något gott skulle ha vart gott med lite godis nu....

idag stanade jag hemma..kände för de idag..så idag har det inte blevit någet plugga av..hade tänkt sätta mig här hemma å plugga lite men det blev inte av..killen var hemma idag med från jobbet hade en outhärlig huvudverk..vi var  iväg å handlade lite förut innan pojkens hans sluatade skolan å skulle komma hem...vi handlade lite saker så vi kan göra toast i helgen..Mmm gott..=)

jaa mkt mer har inte hänt idag..plockade lite här hemma i förmiddags innan vi åkte å handlade..


igår var jag på biblioteket som hade öppnat efter att ha haft sommarstängt..lämnade tillbaka ett par böcker som jag hade lånat under sommaren..sen lånade jag ett par nya böcker..lånade tredje å fjärde boken i twilightserien..håller på att läsa andra boken just nu..den köpte jag när jag var nere hos pappa i somras..så jag  ska köpa de andra böckerna oxå..tror att jag  ska göra de när jag får penagr så tänkte lämna tillbaka böckerna jag lånade nästa torsdag..dem böckerna tycker jag om ifal de som jag har läst redan men skulle nog tro de andra är lika bra de oxå..


nää nu ska jag se om ajg  orkar å ta mig en dusch eller ett bad...=)=)

Av jessica - 20 augusti 2009 07:06


sitter å äter lite frukost.tvåsmörgåsar å ett glas jucie..  ska snart gå fixa ordning mig klä mig å de...men innan de tänkte jag titta å se om det står något nytt i bloggarna som jag har hittat som jag tänkte följa å läsa nu...sen blir det till å bre några smörgåsar som jagkan ha med mig som lunch..åt ingen bra mat igår som man kune ha med sig som lunch..hm typiskt...sen typ vid 08:15  är det dags att gå till bussen...


ja har väl inte så mkt mer att skriva just nu..kanske kommer mer ikväll..nää nu ska jag titta lite bloggar..=)

Av jessica - 19 augusti 2009 20:25


 sitter i sängen med den bärbaradatorn i knät..har vart ute på nätet å tittat in någrabloggar  som jag har hittat som är roliga å spänande å läsa..

blev inget inlägg imorse kände de att jag inte han med det idag..men idag kom jag upp till ångströms iafl så idag blev det plugga av...blev några mattetal räknade å så hade jag engelska..kändes inte så farlig att komma igång med pluggandet igen faktist...sen när kl typ var två så gick jag på konsum somtyp nästan ligger brevid ångströms å handlade lite..sen gick jag å tog bussen hem...när jag kom hem satt jag mig å pratade med killens syter som satt ute..sen efter ett tag gick jag in med detjag hade  handlat..strax efter sen jag kommit in kom killen hem..så då blev det middag blev köttbullar och strips gott...=)hihi..sen har jag inte gjort så mkt..var ute å drack lite kaffe med killen och hans syster förut innan jag kom in å tog mig ett bad sen hmnade jag framför datorn..sen har jag suttit framför den..men nu tror jag att jag ska gå å hitta på något annat att göra..


tro jag ska gå å ta mig en smörgås känner mig lite hungrig..

Av jessica - 18 augusti 2009 18:10


nu har jag precis blevit kalr med uppdiskningen av middagsdisken så nu är det ingen disk kvar på bänken skönt..så kanske man slipper att se någon disk imorgon bitti när man kliver upp...det blir skönt..

ja iadg blev det inte mkt gjort av pluggningen..kom inte upp..jag gick till bussen i tid så jag stog vid hållplatsen i bra tid,men det kommer ingen buss då det ska komma en..blir så jävla sur...=s fy tusan..så jag bestämde mig för att gå till mamma åricka lite kaffe så jag gjorde de...sen när jag gick hem svängede jag in på kiosken å köpte lite bröd..sen när jag väl kom så plockade jag lite å de..inte så mkt men lite...men imorgon ska jag bane mig upp å plugga...


nä nu ska jag gå drika lite kaffe å vara lite social killens mamma är här å dricker kaffe...

Av jessica - 18 augusti 2009 08:08


kl är typ 08:10på morgonen och jag har precis gjort mig klar...skasnart till bussen..idag blir det lektion räkna lite matte och så får jag se om jag pluggar lite engelska när jag ändå är uppe på ångströmsenheten..men förståfrämst blir det matte..det bli nog de som blir trögast att komma igån med igen skulle jag tro..men men förhoppnings vis ska et väl gå bra..pakat väskan å dfe har jag gjort så den är klar den med...


nu på morgonen hat tittat lite på träningsbloggar och lysnat lite på musik på youtnbe..på joran sparkshon är ju bra hon...skulle fan vilja ha lite låtar med henne..kanske skule se om det är någon som skulle kunna fixa fram det till mig..


näänu får jag nog slå av datorn..men kanske skrivet något mer inlägg ikväll..

Av jessica - 17 augusti 2009 18:50


ja som jag nämnde i inlägget i förmidags så började jag plugga idag så var uppe på upprop idag..å för min del blev det bar  de och pratade lite med studievägledaren..sen blev det bussen hem..klev av vis hållplatsen vid kiosken föar att ajg skulle hämta ut ett paket där...när jag kommer ut från kiosken efter sen jag hämtat paktet så stöter jag på en jagkännerså jag pratade lite me honom innan jag gick hämåt..väl när jag kom hem så öpnade jag paketet..hade bestält lite nytt smink..sedan blev det lite städning av..diskade, vek lite tvätt och dammsög å skurade golven..sen kom killen hem från jobbet å då blev det mat..vi bestälde från pizzerian iadg..så jag slapp stå framför spisen iadg, men hae igentligen redan komit på va jag  hade tänkt lagga hade tillåmed tagit fram en korvbit hade tänkt göra korvstråganoff å ris..men men får göra de imorgon istället det går lika bra de...de var faktist gott med det vi  åt idag, jag åt en kebbabrulle..


nää nu ska jag hitta på något...hm men vad kanske skulle ta å plugga lite körkortsteori...få se om de bli de...

Av jessica - 17 augusti 2009 09:54


nu är kl typ 09:55 på förmidagen, ska snrt gå till bussen..har fixat iårning mig så jag är nästan klar är några små ditaljer kvar som jag ska göra..jag börjar pluggar idag vet inte om det blir några lektioner idag men det är upprop idag..nu på förmiddagen har jag suttit å tittat lite på några träningsbloggar å förrivit tidenm med..klev upp typ kl 08:00 då häde jag på lite kaffevatten på spisen å sedan blev det en dusch å efter duschen blev det lite frukost framför datorn..sen har jag inte gjort så mkt mer nu på morgonen..få se om jag skriver lite senare ikväll oxå..


nä nu ska jag fixa klart de sista innan det är dags å gå och vänta på bussen...=)

Ovido - Quiz & Flashcards