jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 12 maj 2008

Av jessica - 12 maj 2008 18:00



    Mitt hjärta slår.

    Det slår för dig.

    Bara för dig.

    Du är de ända jag

    tänker på.

    Den ända jag

    vill ha.

    Mitt hjärta slår.

    Det slår för dig.

    Bara för dig.

Av jessica - 12 maj 2008 14:11



   oxå en dikt som jag hittat på nättet

   som jag tyckte var fin..

Av jessica - 12 maj 2008 14:09


  en liten dikt som jag hittade på nättet

  som jag tyckte var fin...

Av jessica - 12 maj 2008 09:22


   Då var det ny vecka igen..ska man göra idag då inte den blekaste anning

   än..man får vell se vad man hittar på idag...det ser ut att bli hyfsat bra

   väder idag,men det blåser bra mycket....en sak vet jag att jag måste göra

   iaf måste diska jippi vad kul men men måste göras...igår städa jag typ

   hela dagen diskade,tvättade å sopde golven....har inte fått hitt

   dammsugaren än så kan inte dammsuga...men jag får hoppas vi

    kan få hitt den i veckan så jag kan dammsuga golven så man

    kan få upp allt damm å skit mycket bätre...

Ovido - Quiz & Flashcards