jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 16 maj 2008

Av jessica - 16 maj 2008 21:05


 jaha så var det kväll..jag fick bytt sängklädder  i min å gubbens säng oxå..tänkte lika bra att få det gjort..så nu har man rena sängklädder i alla sängarna...nu ska man vell setta sig i soffan å se på tv eller något...blir morden i midsommer kl 22:00 det e riktigt bra... sen får man vell se om man går å lägger sig efter det eller om man setter på en film å ser på..men skulle nog tro att det inte blir det..kl blir ganska mkt när morden i midsommer ärslut..men men man får vell se vad man gör....

Av jessica - 16 maj 2008 14:08


 nu har man vart nere i tvättstugan å hängte upp blöttvätten å laddat en till maskin med tvätt...tvättar sängklädder nu..har bytt i killens brans sängar..nu e det bra min å gubbens säng kvar att bytta i..men jag får se om jag årkar göra det idag eller om jag tar det imorgon istället få se hur jag gör..men det skulle ju vart skönt att ha nya sängklädder i sängen..:)

sen ska kjag hämta killens dotter på dagis för hon ska vara hos oss i helgen..:)

Ovido - Quiz & Flashcards