jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 15 maj 2008

Av jessica - 15 maj 2008 19:39


 jaha då var det ny kväll igen då...nys kommit upp från svärmor,gick ner ditt å drack lite kaffe när  gubben for iväg med en kompis för att dra hem en skrotbil..inte har han kommit hem än..såå vad ska man tänkas hitta på nu då..kanske lägga sig i ett hett bad å sedan slå på någon film...finns inte så mkt annat kul att hitta på...man märker vell när han kommer hem..hoppas han inte dröjer allt för  länge till..nää nu ska jag gå å se vad jag hittar på att göra..:)

Av jessica - 15 maj 2008 15:40


 Tänkte skrva lite innan jag ska gå å fixa middagen..vad har man gjort idag då.. joo var över till min vän M å dracl lite kaffe å pratade å planerade lite planer..hoppas dem blir av bara....sen var jag över till mamma en sväng å hämtade upp  lostbandet så ikväll ska jag se på lost..åå så frågade jag om hon hade toapapper till övers..det var nämlingen slut hemma åå vilken tur man hade det hade hon såå man kunde gå på toa när man kom hem utan problem:) nä nu ska jag gå å föbereda  inför middagen...

Ovido - Quiz & Flashcards