jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 31 maj 2008

Av jessica - 31 maj 2008 20:57


 ja nu har man suttit å ätit blåbärspaj..den blev god..de andra tyckte oxå den var god..det har inte hänt så mkt mera sen jag skrev tidigare idag..var ute å åkte lite bil förut..i killens amazon...det var ganska kul men det var väldigt varmt i bilen..vi åkte bara lite på byn..diskade lite förut oxå..så nu blir det inte så mkt disk imorgon..sen har det inte hänt så mkt mera här på kvällskvisten...en vän till killen kom nu så ska vell kanske sätta mig å dricka lite kaffe med dem...

senare tror jag att jag å killen ska ta oss ett bad tillsammans..sen får man vell se vad man hittar på..om man sätter på en film å ser på ..beror vell på hur mycket klockan blir de..


nä nu ska jag gå å dricka lite kaffe som killen hält upp åt mig...

Av jessica - 31 maj 2008 12:20


 nu var de några dagar sen jag var inne å skrev igen..men datorn har vart konstig...men nu tror jag den kommer kunna fungera som den ska hoppas..det har inte hänt så mkt sen sist jag var innne å skrev..igår var jag å lämnade killens son vid tåget på morgon..skoln skulle åka till ånge på något som hette urkul...hämtade oxå upp honom där vid tåget..då tog jag även med mig min lillebror hem till mig..mamma skulle komma å hämta honom hos mig...när jag kom hem med dem fick dem lite saft å en liten smörgås av mig sen gick de å lekte på killens sons rum..efter ett par minuter kom mamma å mina andra två småsyskon...mamma hade köpt med sig lite fika som vi hade till kaffet...sen efter ett tag gick dem hem...


idag har har jag inte gjort så mkt än..var nere på afferen förut..å köpte lite saker...pratade lite med min vän M i telefonen för hon ringde förut...


nä nu ska jag gå å se om jag kan hitta på något...få se om jag skriver lite senare oxå..:)

Ovido - Quiz & Flashcards