jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 22 maj 2008

Av jessica - 22 maj 2008 22:33


 nu sitter man å ser på euorvisen semifinal 2...men det e röstning just nu..så tänkte skriva några rader...tidigare ikväll cyklade man på kiosken å köpte snus till killen..han bad mig göra de..så då gjorde jag de..sedan cyklade jag hem till min vän  M för att hämta en målning som hon gjort...hon hade målat av mig...bilden blev skit bra tyckte jag...stanade inte så länge där...tänkte de nog var lika bra att skynda sig hem så att killen fick sitt snus...sen då man väll var hemma gav jag honom dosan..,,killen syster kom över å drack lite kaffe...så att å pratade med henne lite då...sen när hon gott hem...då la jag mig i ett hett bad med killen...efter de så satt vi oss å såg på euorvisen då..som fortfarande håller på...som jag skrev i början...nää nu ska man vell seta sig i  soffan igen...antar att röstningen e klar snart...så man kan se vilka som gott vidare till lördagen då den riktiga stora finalen är....hoppas sverige kommer vidare..de måste hon göra tycker jag...men men de ser man vell...


nää nu e de bäsr man går...:)

Av jessica - 22 maj 2008 14:27


 hittills har har man inte gjort så mkt idag...cyklade  till affären n'är den hade öppnat åpantade några burkar å flaskor...sen cyklade jag vidare till min vän  M...där jag stanade ett tag..drack lite kaffe med henne..å så blev jag bjuden på lunch där oxå...det var gott...sen när jag skulle hem..svängde jag först in på affären igen för att köppa hem lite saker..sen när jag väl kom hem..pakade jag upp varona å sen hamnde jag här..typ vid datorn...så mkt mer än det här har inte hänt än idag...

Ovido - Quiz & Flashcards