jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 28 maj 2008

Av jessica - 28 maj 2008 13:09


 Hmm...ja idag var mamma här...hon kom på morgon kaffe efter sen hon hade lämnat barnen på skola å dagis...älsta lillebrosan var med oxå...mamma hade en hårfärg med sig som jag hjälpte henne med...så de blev färgning av hår..sen kom min vän M förbi...hon tänkte fråga om jag ville följa med ut å gå...men efter som att jag redan hade främande så stanade hon å drack kaffe hon oxå istället...sen när mamma å brosan hade gott..då gick vi ut å gick runt johanisberg runt...det var skönt...sen följde jag med henne hem en kort sväng...sen gick jag hem..väl när jag var hemma så fixade jag lite lunch..värmde upp gårdagens middag som de blev lite över av...sen har vell det inte hänte så mkt mera än idag...


om ett tag ska jag gå å hämta killens son från skolan..

så ska se om jag ska hitta på något innan jag ska gå..

få se om jag skriver lite senare oxå....:)

Ovido - Quiz & Flashcards