jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 21 maj 2008

Av jessica - 21 maj 2008 22:02


 idag har man städat å stott i..har dammsugit iadg  igen å så har jag skurat golven..så la jag ut mattor på golven..det blev jätte bra..så nu ser det bra ut..och inte en massa damm å de på gloven..så har jag varit hos min vän M å drukit lite kaffe å pratade lite..sen när man kom hem igen..gjorde jag inte så mkt..gjorde iordning middagen...efter middagen for gubben å jag till fränsta...jag skulle på informationsträff där jag ska jobba som sommarvikarie i sommar..gubbaen var hos en vän medans jag var på träffen..efter sen vi kom hem igen blev vell inte så mt gjord...satt vell lite vid datorn...sen satt vi på en film å såg på.. nu blåser vi snuten...filmer som jag har lånat från mamma å dem..åå imorgon blir det lost..gå ikväll då..men har inte den kanalen..så mamma spelar in åt oss..tycker jag e bra..för de e en jätte bra serie...sen har det nog inte hänt så mkt mer idag..


nää om man kanske skulle gå å se klart på filmen kanske..sen blir det nog sängen..e ganska trött.. har lite ont i huvudet oxå..usch inte kul..:(


 nää nu ska jag gå..

Ovido - Quiz & Flashcards