jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 23 maj 2008

Av jessica - 23 maj 2008 14:38


 idag skinner solen lite..men det e inte såndär sommarvärme än...undr när den ska komma...idag var man å pantade lite burkar..usch de var jobbit..de var så många..men men de gick bra..efter de så gick jag en sväng till min vän M å satt där å drak lite kaffe innan jag skulle gå å hämta killens son från skolan...sen gick vi ner på affären å handlade lite sen när vi hade handlat klart fortsate vi hemmåt...när man komhem packde jag upp varorna...medans killens son gick ut å lekte lite..men nu e han inne å ser på film...jag gjorede inte så mkt mera..jag hamnade här vid datorn..men jag kom på en sak jag skulle göra..jag skulle ringa ditt jag ska jobba i sommar om inskolningsdag..men de bara tuttar upptaget....hmm...får försöka igen om ett tag..sen  ska om ett tag ska man vell göra mat...


nä nu ska jag nog försöka ringa igen..se om jag skriver liet senare oxå...

Av jessica - 23 maj 2008 10:29


 en målning som min vän M har gjort..

 hon har rittat av mig...visst e den fin..

Ovido - Quiz & Flashcards