jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 17 maj 2008

Av jessica - 17 maj 2008 20:02


 nu sitter man å tar sig en öl så här på kvällskvisten...har tråkit...men men..har man gjort idag då...var över hos min vän M..jag å killen for ditt..å hans dotter..sen for killen å min väns karl iväg så var vi andra kvar där...sen när de kom tillbaka var vi k´var en stund till...sen for vi å handlade...när vi kom hem var vi ute en kort stun..sen när man kom in började jag med maten..blev hemmagjord pitzza idag...jätte gott...det var ju jag som gjort den...:) nu ska man vell bara ta det lugt å se på någon film senare..får vell se vad man gör...ha en bra kväll...:)

Av jessica - 17 maj 2008 09:26


 idag var man uppe  tidigt igen..på en lördag det kändes lite trögt..men man var vell tvungen att stiga upp..gubben skulle i väg å jobba några timmar  idag..å så var ju hans dotter vaken så de var bara å stiga upp..så man fixade frukost åt alla...mig själv å kilen å hans dotter då...sen när han hade åkt så diska jag upp disken som var ..sen hamnade jag här vid datorn...har inta så mkt  att göra just nu...usch vad trååkit...:(

Ovido - Quiz & Flashcards