jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 25 maj 2008

Av jessica - 25 maj 2008 18:34


 usch....nu e jag sur...kommer inte in på msn...ändå så skriver jag rätt lösen å de..nää jag blir så arrrg....hm..jag som var på bra humör bara för ett tag sen å så sätter man sig här å så går inget som man vill som vanligt..


var ute å gick runt johanisberg förut med killens syster V..det var skönt att komma ut att gå en sväng...funder på om man skulle gå samma sväng imorgonbitti innan man äter frukost å de..skulle nog vara skönt de..

sen när man kom hem efter prominaden..så drack man lite vatten..sen satt jag mig med killen ute på balkongen å drack kaffe..skönt..solen skinner fortfarande..men de blev ingen solning av..äh..de får bli en annan dag då de e sol ute..man kommer vell ha hela sommaren på sig att sola..


sen tänkte jag nog ta mig ett bad skulle jag tro..efter de så blir de nog att man sätter sig å ser på någon film eller om vi sätter på lost för de har vi inte sät de senaste avsnittet än..ja de ska vi nog göra..så vi hinner se på de innan onsdag då nästa avsnitt kommer...


nä gå å göra något..eller se om man kan komma in på msn något..

Av jessica - 25 maj 2008 11:25


  jaha nu kan man skriva några rader igen....för nu funkar nog datorn igen..gubben fick formatera hela datorn...så nu får man hoppas att den funkar som han ska....

 det har inte hänt så mkt sen jag skrev sist...igår såg man på euorvisen finalen..det gick inte bra för sverige...skit..var oxå hos min vän M igår..å hjälpte henne lite när hon gjorde en tårta som en tårta som jag ska ha till mamma..idag e det morsdag...ska hämta upp tårtan idag hos min vän M,sen ska jag ner till mamma å ficka lite..å gratta henne på morsdag...tårtan blev jätte fin...som vanligt...hennes tårtor är alltid jättefina..


idag är det jätte fint väder ute..solen skinner å det e varmt..man borde nästan gå ut å sola lite..men jag vet inte..få se om man gör de senare kanske..om inte solen har hunit försvinna innan dess förstås..


nä nu ska jag gå å se om jag kan hitta på något...kanse skriver senare igen..

Ovido - Quiz & Flashcards