jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 13 maj 2008

Av jessica - 13 maj 2008 16:38


  Kom nära mig.

  Så nära du vill.

  Vill ha dig nära

  Så nära,så jag hör

  hur du andas.

  Så nära att jag

  känner din värme

  intill mig.

  Ha dig så nära,så

  jag kan känna din

  kropp mot mig.

  Kom nära mig mig.

  Så nära du vill.

  Vill ha dig nära.

  Så nära.

Av jessica - 13 maj 2008 16:27


  jaha  nu har man precis ätit mat..det var gott  så nu är man mät igen.

  vad har man gjort idag då..jag har vart över till mamma med lostbandet så 

  de kan spela in nästa avsnitt som går imorgon.. å  så tog jag mig en kopp kaffe med henne å satt å pratade med henne..efteråt gick jag til min vän M å var dät ett tag drack kaffe å pratade..blev bjuden på lunch där oxå det var gott...jag visade henne tre frisyrer som jag tyckte var snygga..tänkte klippa mig..så hon sa vilken hon tyckte jag skulle passa i..jag tänker klippa mig så tyckte om den frisyren..ja mer har nog inte hänt idag...jooo vänta..  det sönöade idag usch så hämskt inte vill jag se snö...vill ha sol å varmt..jaha det var nog allt de..

Ovido - Quiz & Flashcards