jessie gustavssons blogg

Alla inlägg under maj 2008

Av jessica - 12 maj 2008 14:09


  en liten dikt som jag hittade på nättet

  som jag tyckte var fin...

Av jessica - 12 maj 2008 09:22


   Då var det ny vecka igen..ska man göra idag då inte den blekaste anning

   än..man får vell se vad man hittar på idag...det ser ut att bli hyfsat bra

   väder idag,men det blåser bra mycket....en sak vet jag att jag måste göra

   iaf måste diska jippi vad kul men men måste göras...igår städa jag typ

   hela dagen diskade,tvättade å sopde golven....har inte fått hitt

   dammsugaren än så kan inte dammsuga...men jag får hoppas vi

    kan få hitt den i veckan så jag kan dammsuga golven så man

    kan få upp allt damm å skit mycket bätre...

Av jessica - 10 maj 2008 22:29


  idag har det vart fint väder..väldigt synd att man typ sov bort hela dagen..

   har mått skit dåligt typ hela dagen så sov tyt till kl var två på dagen..

   var å festa igårkäll hos ett par polare det var sit kul,men man blev nog lite

   väl full..det kände jag idag med en rejäl baksmälla,men men det är vad

   man får ta när man driker...Men framåt eftermiddagen å kvällen idag så

  haj jag mått bra..jag,killen min å hans syssgter grillade å spelade lite

  badminton..Det var skoj...såå hela dagen blev ju inte förstörd iallafall...


Av jessica - 8 maj 2008 18:37


 japp nu har man flyttat å bor nu på nya stället...det är en jätte fin

 lägenhet....nu har vi fått tapeterna så nu kan vi tapesera om i kök å hallen..det ska bli kul.det kommer bli så fint med nya tapeter..längtar redan nu att se resultat av arbetet..till helgen ska man dricka lite cider då..ska bli gott..hoppas det blir fin väder till helgen så kanske man kan sitta ute på balkongen det är så mysigt att göra det..

Ovido - Quiz & Flashcards